Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 1 mars 2015

Nytta med nöje!

Matlagningen idag krävde full fokus.
Inte den typ av mat som lagar sig självt.
Man kan inte ens facebooka... Ändå är jag
bara assisterande kock. Men gott blev det!


Efter lunchen undvek jag paltkoma genom att hålla mig
sysselsatt. Kombinerade helt enkelt nytta med nöje!


Stryker, bakar och fikar framför 5-milen!
Strykhögen hade fått växa till sig ett bra tag.
(och världen har inte gått under för det)


Upplösningen av 5-milen på TV var en rysare!
Varför hade ingen talat om för Petter Northug att han
hade kört 5 j-la MIL när han slog till och SPURTADE!?


Jag är helt slut bara av att titta!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar