Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 22 mars 2015

Marathon shopping!

Gårdagens shoppingrunda med
dottern gick i ett rosa (och vitt) töcken...
(jodå, det snöade några flingor också...)


Vi var mycket effektiva, men sparsamma...
Det var "2 för 3" och "2 för 1" (på rea!).


Vi använde oss av presentkort, bonus- och
rabattkuponger. Fixade påskpresenterna
och ekiperade dottern med rosa kläder!


Inifrån och ut...


För egen del gjorde jag bara ett klipp - hos frisören...
Samt ett inköp av 4 (rosa) tallriksunderlägg a´10 kr/st!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar