Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 10 mars 2015

Snabbmat!

...som ger snabba ben!!?

För att minimera tiden för matlagning och ändå överleva,
så får man ta till alla knep. Så nu blir det mellanmål i form
av proteinshake! I alla fall innan träning - då tiden är knapp.

Viktigt att få i sig ett snabbt mellanmål.
Man vill ju inte riskera att komma på bättre tankar, därför
måste man komma ut så snabbt som möjligt efter jobbet.

Behöver träna på att byta om snabbt också,
men kompressionstights och långa strumpor
är inget man glider in i, utan kamp...
Det är som ett träningspass i sig!

Däremot lagar jag middagen mycket långsamt - i lergrytan.
Så när min löprunda är avslutad så är maten klar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar