Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 11 mars 2015

Premiärtur!

Det är tur att jag bara har tänkt att dricka en
proteinshake - en gång per vecka. Det var som
att dricka kall välling - med vaniljsmak...
Första klunken var ok, sen fick man tvinga sig...

Lite som med själva löpningen, man måste tvinga
sig själv att fortsätta. Jag var glad att jag slapp få
upp hela portionen med välling under löpturen!

Marken har torkat upp något ute.
(torkar snabbt i (snål)blåsten...)
Så det fick bli en premiärtur i  mina nya skor!


Om skorna var snabba så saktades farten betydligt av
att jag inte är så lätt på foten som jag skulle önska...
Jag skulle ljuga om jag sa att det gick snabt och lätt.
Men de sprang i alla fall långt! Närmare 17 km!


...och när jag kom hem var både jag
- och kycklingen i lergrytan - helt färdiga...


Slutet gott, allting gott!








Mätarställning = 17 km

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar