Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 23 mars 2015

Se men inte röra...

...förrän EFTER träningen...

Klart man knatar iväg till passet och får det
överstökat, när man vet vad belöningen blir!
I går blev det hembakat till kvällsmat - igen...

Lyxigt med hembakat?
Här i huset har vissa blivit bortskämda.
Sonen tyckte jag skulle vänta med gräddningen så att de
skulle vara "nybakta" när han kom hem från fotbollen...

De hinner ju kallna på en timme...
Nå, han åt med god aptit, trots att de hunnit svalna lite.

...och jag ska inte säga nå't,
som tyckte köpes-limpa var en sällsynt
delikatess, när jag "bara" fick hembakat...

I brist på bröd...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar