Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 17 mars 2015

Löpningens framsida

Jag "hatar att springa", men som med andra
tics och tvångstankar är det svårt att stå emot...

När tvångstankar blir till tvångshandlingar
i form av löpning så är det ju lite jobbigt...

Men belöningen efteråt är som en snabb sockerkick!
(ibland ÄR det rent av en sockerkick...)
Starkt beroendeframkallande!

Det stramar lite i baksida lår, men löpningens framsida är
den motsvarande (minst) dubbla tiden som man får i soffan.

Eller får och får, den har man ju ärligt förtjänat!


Äntligen i "mål"!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar