Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 17 september 2014

Uppstart och inscanning

I går var det så Informationsträff angående
”24FitClubs” 4-veckors ”24FitCamp".
Jag gillar ju ”före” och ”efter” så då måste
man ju göra denna första inmätning…

För att sen komma ut nytrimmad om 4 veckor!

På lördag morgon kl 9.00 väntar ett
personligt samtal med min "hälso-coach".
Det ska bli spännande att se resultatet
av kroppsscanningen...
 
- Består jag av 95% socker?
- Finns det någon mätbar muskelmassa?
- Vilka kostråd kommer jag att få?
(jag kanske inte var helt ärlig när jag fyllde
i formuläret om hur jag äter och tränar idag...)

Man har ju sett (och förfasats) över ”Du är vad du äter”.
Så jag är glad att ingen ska följa detta på TV.
Men för att ändå sätta lite press på mig själv,
så är det väl bäst att jag uppdaterar om
mina framsteg och snedsprång här.

Fylld av energi så rivstartade jag (nåja) med
att springa en runda på 9 km efter mötet.
Väl hemma fanns det inget varmvatten...
Vilken kalldusch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar