Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 18 september 2014

Rut klättrar på karriärstegen

Efter helgens maktskifte är det osäkert om "Rut"
får städa vidare eller ej. Så det var kanske lika bra
att vi aldrig hann anlita henne. Hon hade varit mycket
välkommen hem till oss!        ANYTIME!

Att putsa fönster är i alla fall inget "pig-jobb".
Utan ett HÖGST tekniskt kvalificerat arbete...

En tekniker hade dessutom behövt se över
fönstrets "vänd-funktion" som gått sönder.
Därav anledningen till dessa cirkuskonster.
Helt utan (socialt) skyddsnät, men under
ssssstörsta möjliga tyssssstnad!

Själv är bäste dräng!

Observera mina fotriktiga skor (sonens "foppatofflor").
Sist jag var så här högt uppe på en stege hade jag också
flip-flops. Då fick grannen klättra upp och hämta ner mig.

Men det var ju i nådens år - 1973.


Höjdar uppdrag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar