Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 3 september 2014

Före...

Näst efter "att göra" listor och "före och efter"
så gillar jag att baka. Fel, jag gillar att fika!
(Inte bara på fredagar...)

Jag skulle aldrig platsa i "Hela Sverige bakar",
möjligtvis i juryn i så fall... Men oftast behöver
det ju inte vara så avancerat för att smaka gott.

Ta bara rosen på prinsesstårtan - den smakar skit!

Nej, rör ihop mjöl och socker bara, så ordnar det sig.
Mycket snabbare och billigare än att handla på konditori.
Prinsesstårta och varianter på den undantaget. Mmmmm...
DET är GOTT och det bakar jag inte.
(även om jag tänkt tanken att köpa ett marsipanlock,
bara för att äta upp hela själv...)

Så: När det börjar kurra i magen...
Räddningen är inte långt borta!

Före...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar