Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 12 september 2014

Intensiv pass

3e gången gillt i onsdags för ett
"Högintensivt intervallträningspass",
(Phu, redan där fick man nästan träningsvärk...)
med 24 FitClub!
(inte så snuskigt som namnet antyder)

Men inget ont, som inte har något gott med sig.
Jag tvingas stå upp på jobbet!
Måndag-tisdag efter söndagspasset!
Torsdag-fredag efter onsdagspasset...

Det blir helt enkelt för jobbigt (läs: gör för ont)
att sätta sig och ställa sig och sätta sig ner igen...

(Ja, vem sa att kontorsarbete är stillasittande?)

Det är inte "bara" i lår och rumpa det känns.
(inte så "bara", vi snackar volym här-inte size zero)
När det till och med gör ont när man andas in,
så vet man att man tagit i tillräckligt...

Men detta går ju naturligtvis över!
"På tredje dagen återuppstånden igen",
(fast tvärt om då alltså)

Då vet man att det snart är dags för ett nytt pass!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar