Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 5 september 2014

Helg!

Helgen står för dörren!
Thank god!

(redan i onsdags när jag vaknade trodde jag
att det var fredag, så detta har jag väntat på...)

Ett välbehövligt besök hos frisören är inplanerat
och därmed kommer jag att inledas i frestelse då
jag passerar ett stort antal affärer på vägen dit...

Se men inte röra och framför allt inte KÖPA!

Väderprognosen för i morgon lovar (fortsatt!?)
soligt och varmt! Vi får väl ge sommaren en sista chans
innan vi kryper in för gott! En dag till av tvångsmässigt
grillande... Och kanske den sista flaskan rosé ska slippa
stå kvar och damma när glöggsäsongen tar vid!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar