Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 2 september 2014

Insamlingar

Den senaste tiden har den ena avtackningen
avlöst den andra. Folk slutar, byter jobb, går
i pension och fyller 50* år som aldrig förr!

Nu har man snart inte råd att gå till jobbet längre!
Bäst att jag startar en insamling till mig själv,
medan några fortfarande är kvar på avdelningen...

Fördelen är att det bjuds på tårta flera gånger i veckan!

Varje gång någon ska uppvaktas uppstår frågan:
Vad f-n ska vi hitta på att köpa till honom/henne???

Men ibland är det inte svårt alls.
Ibland är det bara givet vad en person faktiskt behöver...

Så här kommer en "sista hälsning" och ett stort lycka till!
Keep calm and carry on!

Delicatoboll+Festis=Sant!


*Vad var det som hände? Nyss
(när jag precis börjat på Volvo)
så fyllde "alla" 25...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar