Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 7 september 2014

Millennium

Det finns en orsak till att jag inte fått så mycket
vettigt gjort vardagkvällar de senaste veckorna...
(och tvingats beta av långa listor på helgerna, när inte
oväntat sommarväder kommer och stör mina planer...)

Jag följer reprisen på Millennium-serien på söndagar,
men har samtidigt passat på att läsa om böckerna, vilket
gör att jag har haft fullt upp med att ligga steget före.

Dessutom är ju böckerna (som vanligt) bättre en TV-serien!

Tack vare mitt korta minne kunde jag läsa om böckerna
med stort nöje, för jag kom inte ihåg några detaljer sedan
jag läste dem för några år sedan...


Men nu är det snart slut på det roliga
och jag saknar redan Lisbeth Salander...
Bara ett avsnitt kvar -
och sista boken läste jag ut förra veckan!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar