Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 21 maj 2013

Shopping på Volvo!

Förra veckan erbjöds det fin-fin shopping i
Volvohallen i dagarna tre! Inte vet jag vad
syftet var, men de vill väl att vi Volvoiter ska
dressa upp oss lite bättre? De har väl sett lite
tvivelaktiga outfits i korridorerna? Vad vet jag!

Men självklart vill jag vara en god medarbetare
så redan kl. 8.00 på öppningsdagen stod jag och
väntade på att bli insläppt för att titta efter vad som
kunde tänkas erbjudas på en Filippa K utförsäljning!

Kollade in prislapparna på ett par plagg och svimmade!
Såg A4 arket med outletpriser som satt uppsatta på borden.
Svimmade igen - av lycka! Byxor 100kr, Tröjor 250kr,
klänningar 400kr osv.

Jag såg chansen att SPARA mycket pengar!
Att INTE handla skulle ju vara rent slöseri…
Där hängde (minst) 2 olika klänningar som det stod
mitt namn på! Men jag behärskade mig och köpte
bara den ena. En lååååång klänning så att myggen
inte ska äta upp mina ben i sommar när jag sitter ute.

Precis vad jag behövde!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar