Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 29 maj 2013

Ny motivation!


Det blev några ganska många dagars vila från
löpningen (och all annan träning) efter varvet.
Lite som baksmälla, ”aldrig mer”…
Inte så att jag blev helt avskräckt.  Jag var faktiskt
oförskämt lite sliten efter loppet, inga skavsår, inga
ömma tår, inte mycket träningsvärk alls.

Otroligt vad den gamla kroppen tål egentligen!

När jag hämtade ut min nummerlapp så passade jag på
att köpa lite ny motivation i Adidas shopen på mässan, allt för
att öka chansen till att jag skulle ge mig ut igen efter loppet…

Det grämde mig att jag inte kunde använda min nya snygga
tröja på varvet (som av en händelse matchar med mina skor).
Men jag ska väl få nytta av den nu istället… En ny sport BH
(med bröst) inhandlades också. Den sprang jag ju såklart med.
Hoppas verkligen att det uppskattades av publiken när resten
av hela min uppenbarelse var en enda stor blöt fläck….

Nästa år ska jag fixa fejkade ögonfransar. Genom svett,
ösregn och trombvindar kommer mina fransar ändå att
passera mållinjen helt intakta! Det ser jag fram emot!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar