Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 10 maj 2013

Förvandling

Visst ska man "slita ut en generation
i taget", men man måste ju ändå lära upp
nästa generation i shoppingens ädla konst!
 
Dottern fick några presentkort när hon fyllde år.
Så dessa (och mycket mer) satte vi sprätt på igår.
(bryr mig inte om att summera någon totalsumma,
vi köpte ju ändå bara det allra nödvändigaste...)

Det var ju inte så att jag lät henne välja helt
själv. Men jag antar att man tids nog måste
släppa kontrollen. Tänk om jag fortfarande
hade låtit mamma välja mina kläder!? Jag tror
dock att vi båda var nöjda när vi kom hem.
 

Kolla in denna sköna förvandling...



Från presentkort...




...till fyllda kassar...

...med kläder!






 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar