Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 13 maj 2013

Satmaran

Som en del i min superseriösa
uppladdning inför varvet på lördag, så 
värmer jag upp idag med ”Vårruset”.
(även kallad satmaran) Vi deltar i den
sista startgruppen sk "lunka, strosa", bland
rullatorer och vandrande pinnar gåstavar...

Väl i mål hägrar en picknick korg,
som säkert kommer att smaka bra, men
knappast lika bra som min kexchoklad
(och banan) kommer att smaka på lördag!

Vi gör detta som en gruppaktivitet med
tjejer från jobbet och glädjen var stor när vi
fick höra att "vi har sex på varje picknickkorg".
Det visade sig dock vara en missuppfattning.
Vi är 6 som ska dela på varje korg. Dessutom
tillåts inga karlar att delta i detta evenemang...

Men jag är säker på att vi ändå får en rolig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar