Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 3 maj 2013

Fredag hela veckan

Fredag - igen!
Inte nog med att veckorna går fort,
men när det blir fredag för tredje gången på
samma vecka, så blir man lite smått förvillad!

Ja, först var det fredag i tisdags (Valborg) och sen
var det fredag igår, för då visades Let’s Dance på TV…

Hade det inte varit för min otroligt seriösa uppladdning inför
Göteborgsvarvet hade jag väl varit inne på min 3e flaska
fredagsvin vid det här laget… Men som sagt, nu laddar jag ju!

Förövrigt så är Let´s Dance utan vin en mycket sorglig historia.

…men hockey VM är alltid totalt ointressant, med eller utan
(sport)dryck. Så mycket vin finns inte…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar