Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 24 februari 2013

Vinterstudion!

Inget går upp emot (vinter)sport på TV!

André Pops har några år kvar,
men sen är nästa generation beredd att ta över!

Så här ser det ut hemma på helgerna, (när det finns
en lucka mellan egna träningar och matcher).

Sonen har alla nödvändiga förutsättningar
för att lyckas som sportkommentator i generna.
Han är en pratkvarn (från vem då månne?) och har ett
brinnande sportintresse (oskyldig!)


Man kanske skulle kontakta Pops för en PRAO plats?



Bara massor utav sport!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar