Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 27 februari 2013

Liten och frusen

Det blev en löprunda igår, inte för att jag hade lust,
men för att jag “måste”. Just do it!
 
Efteråt hade jag ont i hela kroppen inklusive huvudet.
Ååh, nej, jag har inte tid att bli sjuk nu!
 
Men jag gick och la mig tidigt och i morse när jag vakande
så var jag fortfarande vid liv. Så, det ska nog ordna sig.
Jag känner mig fortfarande lite grå och frusen idag.
 
Men det är inte så konstigt!
Så här ser det ut i Göteborg idag.
ALLT är grått och fruset.

In i dimman!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar