Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 23 februari 2013

Före och efter!

Ett ljus gör sån skillnad!

Alla årstider kräver olika knep för
hur man kommer runt städningen.

I december är det ljus och mera ljus som gäller.
När våren (?) närmar sig gäller det att alltid ha
tulpaner hemma. (Fortfarande gärna i kombination
med ljus). Sen får ju gästerna inte komma förrän efter
det har börjat skymma rejält. (Älska mörkret).

Framåt sommaren gäller det att vädret makter
är med oss, så att man kan sitta UTE.



Dags att byta ut?
Ljus(t) och fräscht?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar