Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 7 februari 2013

Svartvitt?

Allt är inte svart eller vitt, eller?

Jo, vissa dagar denna årstiden ÄR faktiskt svartvita,
(eller kanske ”50 shades of Grey”, utan det erotiska inslaget)

Men lika fullt kan det vara uppiggande med en promenad mitt
på dagen. Det är ju i alla fall dagsljus (även om det inte alltid
är tillräckligt för att gatubelysningen ska släckas?)
När man kommer in är i alla fall kinderna (och näsan) röda.


Så får man in lite färg i den beiga kontorsmiljön också!


Bild från en grå gårdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar