Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 4 februari 2013

Bingo!

Lustigt!

Härom veckan blev jag uppringd av en
telefonförsäljare (fungerade inte NIX
förresten?) som ville sälja Bingolotter!!?

Han kunde inte vara mer fel ute! Med 2 barn,
aktiva i 3 idrottsklubbar så är det ju inte LOTTER
som man vill ha mer av…

Jag blev nästan lite full i skratt när han frågade
hur ofta jag spelar. Men sen tänkte jag efter och
insåg att jag spelar ju Bingolotto ”regelbundet”.
Varje jul på uppesittarkvällen…

Utöver det så tittar jag faktiskt på Bingolotto varje gång
som sonen är med i programmet! ...och i går var det dags
för Kärra IBK att sitta med i studion för 3e gången.

Så det var ju bara att bita i det sura och skaffa en lott!
(EN lott, inte en prenumeration med "vinstgaranti")
Men nej, ingen vinst denna gången heller!
 

Nitlott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar