Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 19 februari 2013

Dagens vinst!

Då och då så lottar företaget ut biljetter till konserter,
operan, teaterföreställningar eller bio. Ibland roar jag
mig med att skicka in ett mail för att delta i lotteriet.
Tidigare år har jag vunnit biljetter till Gbg Horseshow.
Nu måste jag genast ta mig ur detta spelmissbruk!
Igår fick jag reda på att jag hade VUNNIT - igen!

Vad KUL!
Eller? VA?
En startplats i Göteborgsvarvet 2013!!???
 
 Det lät så bra:
"Tillgång till tält med massör och refreschments".
Jo, jag tackar! Ja, tack! Någonstans där stängde min
hjärna av och slutade läsa/tänka. Jag ”vann” alltså bara
själva startplatsen. Jag måste själv betala och vad värre är,
jag måste själv springa (lunka, krypa, gå?) runt. 2,1 MIL!
Ganska precis 3 månader till start. Hjälp!

Men om jag lyckades klara av en kväll på Göteborg
Horseshow genom att sitta i restaurangen, så ska jag
väl hitta ett sätt att genomföra ett halvt maraton...

Hur svårt kan det va'?
Har jag inte "vunnit" Göteborgsvarvet en gång redan kanske?


1 kommentar: