Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 18 oktober 2015

Tillfälligt avbrott

Vi gör ett "sista ryck",
innan det är dags att gå i ide.

Det känns bra att veta att fönstren
faktiskt ÄR putsade, även om man
inte kommer att se ut på ett tag...

...och vi behövde städa. (terapi?)
Inte bara för att svärmor kommer
nästa helg, utan för vår egen skull.

Kanske mest för min mentala hälsa...
Städning (och löpning) gör underverk!

Passar på att ta (en slät) kopp kaffe
och bläddra i gamla tidningar för att
ladda om och få lite ny inspiration.

Jag som inte ens var klar med alla
"gamla" ideer och "att göra" punkter...

"Listan" är (och förblir) bra
mycket längre än helgen!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar