Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 5 oktober 2015

Energi(sk)

Efter gårdagens träning och match

(vinst Kärra!) så fanns det fortfarande
lite mer energi att göra av med!


Måste ha varit något som frigjordes när
hallen och storaskräpskrubben rensats!?


Man måste ju ta vara på tillfället att ersätta
förlorad energi med motsvarande mängd kalori...
Innan blodsockret anfaller menar jag!
(ett helt annat krig som kan få uppmärksamhet vid tillfälle...)

Det var ju trots allt kanelbullens dag!
Så jag antog hembakningsrådets uppmaning och
slängde ihop en äppelpaj lagom till veckans höjdpunkt:


Bron.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar