Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 20 oktober 2015

Jobbigt möte

Fick ett "snällt" mail på jobbet härom dagen.


"Hej Ann-Mari
Jag har funnit mycket användning av dig!
(glad smiley)
Däremot förstår jag inte riktigt ditt arbete."



Nähä?
Då är vi två! Men kul har vi!



"Tänkte kalla till ett möte med dig och mina
medarbetare från min supplier communication
och development grupp, om du skulle vilja träffa oss?"


Ja det skulle jag kunna tänka mig,
för jag kanske kan ha "användning av" den gruppen.
Lite ömsesidigt utbyte!


Bäst att jag förbereder mig inför mötet imorgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar