Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 16 juni 2015

Working class...

...hero... I "landslagsdräkt"...

Sommarlovet sommarjobbet har dragit igång!
Sonen sliter (sitt hår?) med att lära små mini-Zlatans
allt om fotboll på fotbollsskolan... Tror han redan har fått
en annan bild av hur det är att vara tränare och försöka få
barn att lyssna och kanske göra något av det man säger...

Inte lika bra timpeng som när man jobbar för pappa.
Men arbetsgivaren står för blå-gul uniform och lunch!

Om inte Hamrén ringer, så har vi en kandidat
till hans jobb, när helst han vill gå i pension!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar