Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 24 juni 2015

Många droppar små...

Efter blodgivningen härom veckan har
jag samlat ihop fyra fina-fina muggar!
Specialdesign från Rörstrand!

Men precis som förväntat så försvann
konditionen med de sista blodsdropparna...
(det går tungt för att det ÄR tungt...)

Hoppas nu det hjälper, att äta sin dos järntabletter
och att använda alla tänkbara tekniska hjälpmedel
(och nyinköpt motivation), för att återställa formen!

Jag har ju nästan ett år på mig...

Så jag hinner ta en (mugg) kaffe till!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar