Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 12 juni 2015

Äntligen hemma-kontor

Ibland är det bra att man kan ta hem jobbet!

Som igår när jag ville hinna gå på skolavslutning.
Det tidiga informationsmötet kunde jag ringa in till,
(fortfarande iklädd nattlinne) samtidigt som jag åt frukost...

Den lediga klädseln fick jag dock byta ut.
För är det skolavslutning så är det!
Då hör det till att man riskerar skoskav och förfrysning.
För då är det "fin-skor" och ingen jacka som gäller!
Oavsett väder.

Men igår var det faktiskt riktigt bra väder,
så jag slapp både det ena och det andra!

Den blomstertid kanske kommit för att stanna?


Ring ring!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar