Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 10 juni 2015

Vilken höjdare!

Till största delen har jag "hållit ställningen"
från marken, medans målarmästarna har slitit...

Men man måste ju passa på att förena nytta med nöje och
putsa fönster när det ändå står klätterställning framför huset!
Så igår fick även dottern ett välbetalt sommarjobb...

Jag har ju sluppit att klättra och måla när det konstant
har blåst mellan 15-20 sekundmeter senaste tiden...
Utan kunde istället gå upp och "njuta" av värmen i kvällssolen.
Grannarna satt ute med varsitt glas vin... Den första
riktiga sommarkvällen kan ju utnyttjas på olika sätt!
(däremot ska man inte kombinera dessa 2 aktiviteter...)

Nästa år ska vi hyra en hoppborg också!

Klättrar i karriären...


På topp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar