Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 7 juni 2015

Andra bullar

Det är två saker som bara MÅSTE finnas hemma.
Basvaror man helt enkelt inte klarar sig utan:
Bullar och lingonsylt!


Sista bullen gick åt härom dagen
och barnen åt hallonsylt (!!?) till
blodpuddingen tidigare i veckan.


Därmed var prioriteringen på dagens
"att göra" (så lite som möjligt) lista klar!
Skönt att redan vara färdig med sina åtaganden...


Det är så bra med tydliga instruktioner.
Inför viprovningen i fredags hjälptes vi
åt med förberedelserna.
Jag hade gett maken tre uppgifter:
- Hänga tvätten
- Starta diskmaskinen
- Måla huset


Enkelt, tydligt,
men han är inte riktigt klar än...










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar