Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 6 juni 2015

Firat och klart!

Djupt i glasen tittade vi igår...
Bokstavligt talat. Färg, doft och smak
skulle noggrant analyseras och bedömas.
Det var ju både fredag OCH bröllopsdag!

Tillsammans med våra bröllopsvittnen
(tillika de enda som fick lov att närvara vid
vigseln och som visste om något i förväg)
provade vi ett antal utsökta vita viner.


Menyn bestod av heta räkor, lax med romröra
(inte med löjrom, men väl tunnbröd från Kalix)
och sist men inte minst chokladfudgetårta.
(svårt beroendeframkallande...)


Det bästa är att det finns tårta kvar idag!



Dagens ros!


Fyra godingar


Heta räkor


Lax med romröra och tunnbröd


Inga dåliga rester...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar