Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 6 september 2014

Ta mig till havet

Då sommaren gästspelar så måste man passa på!

Det blev ett besök på Marstrand.
Promenad med fikapaus och sedan
en lunchmacka vid gästhamnen.

Måste bara berätta att jag fick ovanligt mycket
uppmärksamhet av det motsatta könet idag!
Först en karl som oblygt stirrade och dreglade
när han såg mig! Tror han var ca 7 månader...

Den andra höll sig tätt intill mig på promenaden.
Trodde nog att jag var hans matte...
(det var en vit lurvig hund)

Båda var i alla fall charmiga på sitt sätt!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar