Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 8 september 2014

Shoppingtips

Jag motstod ståndaktigt frestelser* när jag var i
stan i fredags! Inhandling av presenter räknas ej!

Det var bara när jag var inne på Indiska som det höll på att
gå snett. Som tur var/oturligt nog (beroende på vem man frågar)
så ringde telefonen (guess who?) och magin var bruten.
Snacka om "wake up call"! Verkligheten kallar...

Jag hade precis glömt både tid och rum...
Så det var dags att skynda hemåt!

Kom hem i precis lagom tid!
Gräset var klippt, huset var dammsuget
och maten var nästan klar!

Jag hade bara 2 påsar med mig hem!
Så det hela såg mycket oskyldigt ut...
Att påsarna egentligen var "ryska gummor", med flera
påsar i varje påse, får förbli en välbevarad hemlighet!

*bara nödvändigheter inhandlades,
mitt främsta "klipp" gjordes hos frisören...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar