Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 13 september 2014

Frukostvanor

Våga vägra sovmorgon!

Allt som oftast går jag upp (okristligt) tidigt även på helgen
och hinner klara av både (min första) frukost och (ibland)
även träning innan någon annan behagar slå upp sina blå!

Sanningen är, att jag är uppe tidigt bara för att
ha gott om (egen) tid att göra precis ingenting...

Men vissa helger görs undantag.
Ja, jag går upp tidigt precis som vanligt, det ovanliga
är när jag faktiskt får sällskap till frukost.
 
Men detta händer uteslutande när det är sport
på schemat. Som denna helgen - handboll!
 
Så det är väl bäst att gå och lägga sig
i tid och ställa väckarklockan!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar