Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 16 september 2014

Ny utmaning!

Jag har anmält mig till en informationsträff
angående en "träningsutmaning"...

Bara information, inget bindande!!!

Men... Jag har ju vunnit förr!
Då var det en "weightwatch" tävling,
(som gick lite överstyr).
...jag förlorde 10 kg men vann 6 flaskor vin!

Hälften av kilona är tillbaka och vinet är slut,
så det är bara att köra igen. Dock med målet att
omvandla löst skinn till muskler, inte tappa vikt.

Denna gång vet jag inte vad priset är,
förutom en garanterad massa svett och träningsvärk.

...och jag tänker inte avstå kolhydrater, för det
vill jag inte utsätta mig själv, eller omgivningen för igen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar