Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 30 september 2014

Rensat luften

Kampen mot kaoset går vidare och jag betar långsamt
(alldeles för långsamt) av punk efter punkt* på den forever
and ever lasting "att göra listan". Strax man betat av något i
den ena änden, så har det hunnit bli stökigt i den andra änden.
Det är inte bara korven som har två ändar...

Nu är det lite mindre proppfullt i några köksskåp,
men det går snart inte att ta sig in i förrådet längre...
Längst inne i skåpen hittar man massor som kan vara
"bra å ha", inklusive oanvända IKEA produkter!?

Kanske inte var så bra å ha???

* fast så går det ju aldrig till...
Man påbörjar 3 punkter men avslutar i bästa fall en, samtidigt som
det tillkommer 2 nya... Hur man än vänder sig så har man ändan bak,
strax nedanför sig och ett stökigt skåp som ropar efter lite kärlek och omtanke...



Bra å ha?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar