Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 9 september 2014

Ny form!

Jag har provat en "ny" träningsform!
Allt för att komma i höstkostymen.
(rent mentalt)

Om sommarformen är lös och ledig, så kräver hösten
att man rör sig desto mer, för att orka med dagarna...
(Konstigt, med tanke på att dagarna blir kortare!?)

Träningen är inget märkvärdigare än att man gör ett antal
(jobbiga) övningar, (för lår, rumpa, mage, rygg, armar)
upprepade gånger. Det är alltså gruppträning.
Men det bästa är att det är utomhus!

Och GRATIS!

Tack och lov krävde passet inte så mycket av koordination!
Men jag höll på att tappa bort mig redan vid uppvärmningen
när tränaren säger att vi ska "börja med det yttre benet"...
Som att det inte är nog svårt med höger och vänster!
Men allvarligt. Vilket är det "yttre" benet!!?
*förvirrad*

För mig är det lite ovanligt (men kul) att träna i grupp!
Det blir desto mer effektivt då man tvingas bita ihop
och köra vidare när man egentligen inte orkar mer...

Det som inte dödar - härdrar!

...och ger definitivt en mördande träningsvärk!


På väg UT för att hitta formen!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar