Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 24 september 2014

Skogstokig!

Förra veckan bjöd på fantastiskt sensommarväder!

Jag passade på att promenera på lunchen och avvek även
från den asfalterade cykelbanan och prövade "naturstigen".

Det är en bred, grusad, väl skyltad skogsslinga,
så risken för att gå vilse är minimal. Kanske inte ens kan
klassas som "skogspromenad"... Men för mig som inte vistats
i skogen, sen jag fick guldmärket i "Mulle-skolan", var det ändå
ett välkommet inslag i Var.Dags.Lunken som gav mersmak.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar