Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 19 april 2014

Tillfälligt avbrott

Har gjort ett tillfälligt avbrott från DVD-serier
och övergått till "påskekrim". Ett välbehövligt
miljöombyte. BOK-stavligt talat!


Vakande tidigt och läste en stund redan innan frukost.
Sen har jag återgått till brottets bana så snart jag fått chansen.
Endast med några tillfälliga av-BROTT för (säsongens första)
loppis, mat, fika, powerwalk och en och annan powernap...


...och nu är det dags att vända blad - igen !







Brottsplatsen från insidan...





...och från utsidan...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar