Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 11 april 2014

Pimp my ride!

Tänkte inte på det...
Självklart måste man ha matchande
ventilknoppar till sin nya röda bil!


Som tur var kom det ett brev på
posten från andra sidan Atlanten!


I USA finns verkligen allt man behöver (och lite till).
Vilket påminner mig om att jag längtar väldigt mycket
till dess vi flyger till Boston om drygt 2 månader!




2 kommentarer:

  1. Du missar ju Boston Marathon! Å andra sidan blir det väl ett Shopping Marathon istället. ;)

    SvaraRadera
  2. Mina vinst chanser i Boston shopping Marathon är goda. Vinst varje gång! *längtar*

    SvaraRadera