Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 29 april 2014

Dagens priolista!

En "kort" och "snabb" (allting är relativt) runda
var precis vad jag behövde efter en 12 timmars,
intensiv arbetsdag. Att solen sken gjorde inget!


(man får vara glad att en lång dag följs av en lång kväll)




Jag hade bara 3 saker på "listan" för idag.
Så jag är (bokstavligt talat) snart helt färdig!




1. Jobba "ikapp" - failed...
2. Springa - check!
3. Titta på Biggest Loser  - det bästa till sist!




Det gäller att prioritera!


En "snabb" runda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar