Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 14 april 2014

Shopping-TUR!

Skönt med en oväntat "ledig" helg.
Det fanns tid över att göra lite "ärenden".
(läs shopping) Passade på att åka till Rusta.


Tyvärr var det jag kom dit för att köpa slut...


...och allt jag inte ens visste att jag behövde
kostade summa summarium 1300!


Men nu är jag Rusta(d) för sommaren!


Dottern gick in en sväng på Kicks och kom ut
med en "goodie bag". Utan att fatta det så hade
hon vunnit i deras "Grab and run" tävling!


Det kan man kalla shopping-TUR!



Rusta(d) för sommaren...












Grab and run!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar