Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 2 april 2014

Små utgifter

Ny fotbollssäsong betyder nya (större) skor...


Dessutom hade en dobb lossnat på de "gamla"
skorna som var inhandlade i Augusti. Suck!


Tursamt nog så hade min bättre hälft sparat kvittot!
(jag lägger mig inte sällan i shopping av sportutrustning)
Det lönade sig! Förutom att Stadium hade 25% på allt,
så fick de tillbaka 1000 kr för de reklamerade skorna!


275 kr för ett par skor som kostat 1700! Det är helt OK!


I väntan på att inkomsterna ifrån fotbollskarriären ska
börja strömma in, så gäller det att hålla nere utgifterna!


Både far och son var mycket nöjda med köpet!
Av helt olika anledningar...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar