Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 22 april 2014

Omväxling!

Påskhelgens miljöombyte gjorde GOTT.

Havsluft, sol, ljumma vindar, stort energiintag och platt
mark bidrog till att jag (nästan) tyckte om att springa!
Det var så "roligt" i söndags så jag tog ett varv
"runt" ön även igår! (genade bara lite i kurvorna)

Hasslöborna satte säkert förmiddagskaffet i halsen,
när jag swischade förbi, som ett svettigt, rosa streck...

Men med mindre än en månad kvar till varvet,
så är det hög tid att lägga i en ny växel!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar