Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 1 mars 2014

Längre steg...

...lite oftare!


"Just in time" till 11-kaffet var "bullarna" klara.


Det går utmärkt att kombinera löpning och bakning,
men det kräver lite logistik! Man gör degen, springer
6.5 km under första jäsningen, trycker ut degen i lång-
pannan och springer resterande 3.5 km under andra jäsningen...


Dessa bullar var lättbakade och mycket godare än vad de ser ut.
Mina ser inte riktigt ut som på bilden i receptet...
Det som ser ut som var, är en röra av philadelphiaost,
smör, flor- och vaniljsocker och rivet citronskal.


Men jag ska inte ge ut någon bakbok. Jag ska bara fika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar