Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 29 mars 2014

Promenera mera!

Man kan ju verkligen undra hur det står
still, när man helt ärligt tycker att detta är
"en kul grej” att gå upp extra tidigt vanlig 
ordning, en lördag morgon för att ge sig ut
på promenad...


Men ska man gå långt, så måste man offra
ett avsnitt av huset Eliott  sig och starta i tid.
(Före klockan 7 gav vi oss iväg mot starten...)
Då är man hemma igen lagom till 11-kaffet!


Temat för dagens promenad var:

”Göteborgsvarvet - öppet spår”
(Mental träning på gränsen till störning?)



Vi kända knappt igen oss på Slottskogsvallen när
området var helt folktomt. Gott om parkeringar också!
Utan speaker och publikstöd fick vi klara av både
start och målgång. Vi fick förlita oss på en karta, 
(och vårt goda minne), den blå linjen målas inte dit
på länge än! Trafiken var inte avspärrad, men tidigt
en lördag morgon så är det knappast ett problem...


Så, vi tog oss varvet runt på bara 19.5 kilometer!
Dessutom hade vi tur med vädret!







På gång!




Promenera mera!


Gött väder i "Götte-borg"


19.5 km!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar