Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 27 mars 2014

Sitt ner och dö...

Nu kommer nya larmrapporter om hur
farligt det är vi sitter still hela dagarna.


Inte ens uppladdning inför ett Göteborgs-
varv kompenserar att man sitter stilla resten
av tiden... Men nu ska det bli bättring!


Inte för att jag tror att det blir långvarigt,
men jag har faktiskt börjat försöka att stå
upp och jobba ibland. Det har hittills gått
över förväntan! Kanske är jag hjälpt av att
jag köpt bekväma "ståskor" och använder
mina "light support strumpor"?


Jag är i alla fall snabbast till kaffeautomaten
och kopieringsmaskinen i mina röda skor!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar