Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 11 mars 2014

Goda råd!


I vissa fall är goda råd inte dyra, utan helt gratis!
Förra veckan var jag på en inspirerande föreläsning.


Lyckas med Ditt Göteborgsvarv 2014
Välkommen till en föreläsning som ger dig praktiska
råd och tips om hur du kan lyckas med din löpning.
Feelgood Vårdcentral Torslanda arbetar aktivt med
hälsofrämjande aktiviteter och bjuder dig till denna
föreläsning. XX , legitimerad sjukgymnast och ergonom
på Feelgood håller föreläsningen. Hon har själv erfarenhet
om hur det är att starta med löpning från ruta ett, för att
steg för steg hitta löparglädjen, styrkan och uthålligheten
- både fysiskt och mentalt.
 
Föreläsningens fokus ligger på hur just du kan utföra ditt
bästa Göteborgsvarv efter dina egna förutsättningar,
att hitta inspiration inför vårens löpning och hjälp till
att nå ditt mål att springa Göteborgsvarvet.


Lovar att återkomma med (många) uppdateringar
om hur jag tar tillvara på all ny motivation!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar